eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank internetowyRe: Polbank internetowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan.
    pl!not-for-mail
    From: MaciekZ <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank internetowy
    Followup-To: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 31 Dec 2009 13:33:59 +0100
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <hhi5m7$eml$1@sunflower.man.poznan.pl>
    References: <hhi0bp$p1p$1@news.onet.pl>
    <5...@j...googlegroups.com>
    <hhi1kj$s48$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c29-81.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1262262791 15061 62.21.29.81 (31 Dec 2009 12:33:11
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Dec 2009 12:33:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/4.3.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:513992
    [ ukryj nagłówki ]

    kuba wrote:

    > W dniu 2009-12-31 12:10, aca pisze:
    >
    > Z tego co slyszalem mozna miec trzy rachunki mocno oszczedzajace.Czyli
    > czy z poziomu www moge ja zakladac i likwidowac.Wplacac i wyplacac na
    > nie pieniadze.
    >

    Witam :-)

    Faktycznie, można mieć do 3 rachunków mocno oszczędzających, chociaż z tego
    co czytałem na liście niektórzy musieli się o to wykłócić i próbowano im
    wcisnąć jakieś dodatkowe płatne usługi.

    Ja takich problemów nie miałem ale założenie i likwidacja rachunku wymaga
    wizyty w placówce.

    Pieniądze można swobodnie przelewać pomiędzy swoimi rachunkami, bez opłat.
    Natomiast bezpośredni przelew z "mocnego" na rachunek zewnętrzny jest płatny
    i to z tego co pamiętam dosyć srogo. Można za to zastosować "trik" podobny
    jak w Eurobanku, tzn. najpierw za darmo przelać pieniądze na swój rachunek
    główny (w moim wypadku darmowy "Rachunek gotówkowy"), co zazwyczaj wykonuje
    się prawie "w czasie rzeczywistym", ewentualnie trzeba odczekać minutę lub
    dwie. Potem, znowu za darmo, przelać z rachunku głównego na rachunek
    zewnętrzny.

    Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że korzystanie z bankowości
    elektronicznej wymaga dużo cierpliwości, czasem nawet bardzo dużo. Ale nie
    jest aż tak tragicznie jak uważają niektórzy i na pewno widać (powolną ;-) )
    poprawę.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1