eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank kartaRe: Polbank karta
  • Data: 2009-11-14 20:39:36
    Temat: Re: Polbank karta
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 8 Lis, 19:14, "Damian Niusy" <b...@i...pl> wrote:
    w bankomatach nie ma "ą")
    >
    > Czy to oznacza że oprócz aktywacji trzeba coś jeszcze zrobić ?. W serwisie
    > bankowym nie widzę żadnej opcji związanej z kartami.
    > Czy w tym banku nic nie potrawią zrobic jak należy.
    Ja karty nigdy nie aktywowałem od razu działała. chyba nawet od razu
    wypłacałem z bankomatu Polbanku.
    Być może jest źle podpięta do rachunku/rachunków, można mieć kilka
    rachunków podpiętych do karty Polbanku
    więc możliwe, że można mieć i nie podpięty żaden rachunek;).
    Ile razy próbowałeś? Może były jakies prace konserwacyjne i dlatego.
    Sprawdź jeszcze po weekendzie, najlepiej w bankomacie Polbanku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1