  • Data: 2010-01-13 14:00:47
    Temat: Re: Polbank kk era - klasycznie
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie powiadomienia działają bez problemu. Ale za miesiąc przenosze
    > numer do Play i ciekawe czy nadal będą przychodzić :)
    > Paypass przyszedł w ciągu tygodnia od podpisania wniosku. Spróbuj
    > zastrzec kartę i złożyć nowy wniosek w innym oddziale.

    Dzisiaj zadzwoniłem, aby złożyć nowy wniosek i...okazało się, że kartę
    wygenerowali 8.01 czyli już do mnie leci.

    Poza tym od roku walczę o sms-y po transakcji. Cały czas twierdzili, że
    wszystko mam dobrze ustawione. Ok. tydzień temu Pollinka stwierdzila, ze
    mam numer zapisany w zlym formacie. Miala poprawic...i nadal nie
    dzialalo. Dzisiaj zadzwonilem do banku kolejny raz i kolo powiedzial, ze
    usluga nie mogla u mnie dzialac, gdyz NIE BYŁA URUCHOMIONA...no comments ;-(

    Wyslal dyspozycje, aby mi ją włączyli, ale jakoś w cuda już nie wierzę...

    --
    pozdrawiam
    RobertS