  • Data: 2009-12-04 11:00:10
    Temat: Re: Polbank - konto w USD. Czuję się "dymany"...
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Gru, 11:48, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > Ciekawe czy żeby
    > wypłacić np. $11,35 mógłbym wpłacić w kasie $88,65 i potem wypłacić
    > $100 (albo wpłacić $90, wypłacić $100 + $1,35 po ich "korzystnym
    > kursie").

    Sam sobie odpowiem: o ile przy wypłatach w regulaminie jest w par.10:

    9. W przypadku wypłat walut obcych w placówkach Banku, Bank:
    a) dokonuje wypłaty wyłącznie w banknotach i nominałach, w których
    prowadzona jest obsługa
    kasowa,
    b) zastrzega sobie prawo do dokonania wypłaty w dostępnych nominałach
    waluty obcej oraz wypłaty
    pozostałej kwoty w PLN po dokonaniu przewalutowania, zgodnie z kursem
    kupna obowiązującym
    w Banku w momencie dokonywania wypłaty.
    Lista walut i nominałów, w których mogą być dokonywane wypłaty
    gotówkowe jest dostępna
    w placówkach Banku.

    o tyle przy wpłatach jest jedynie (par.9):

    5. Bank zastrzega sobie prawo zwrotu lub odmowy przyjęcia:
    a) zniszczonych banknotów i monet,
    b) banknotów innych walut niż waluty, w których prowadzona jest
    obsługa kasowa,
    c) monet innych niż PLN.

    Z tego wynika, że mogę "wyrównać" do setki i dopiero wtedy wypłacić.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski