  • Data: 2008-05-15 09:59:56
    Temat: Re: Polbank ma problemy z wypłacaniem transz w KH?
    Od: p7nntp <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 May 2008 11:28:15 +0200, Cubus wrote:

    > Eeee, coś kręcisz.
    > Może kontrola inwestycji przeszła niepomyślnie, albo jakiś warunków
    > umowy nie dopełniłeś?
    > Napisałbyś coś bliżej o sprawie. Po za tym zupełnie nic przez 7 miesięcy
    > nie robiłeś? Nie próbowałeś dotrzeć do osób decyzyjnych? Czekałeś tak
    > poprostu sobie?
    > Prawdę mowiąc to trochę się dziwię, bo skoro ostatnia transza nie
    > wypłacona to cały czas płacisz tylko odsetki, a nie spłacasz kapitału -
    > trochę to mało korzystne.
    >
    > Owszem mają burdel w Polbanku, ale jak na razie to w 2-3 tygodnie się
> [...]
    Teoretycznie masz racje ;) W mojej sprawie w roli mediatora wystepuje
    obecnie MRK :\

    Co do oplacalnosci takiej sytuacji - absolutnie masz racje. Ta sytuacja
    dla klienta jest bardzo nieoplacalna a dla banku i owszem.

    Problem z dotarciem piszesz? Hmmm. A czy ja mam poobic kogos z oddzialu
    czy centrali by chcial ze mna rozmawiac jak na pisemne prosby o kontakt
    nie ma odpowiedzi? Ustne rozmowy ograniczaly sie do obietnic rozwiazania
    problemu. Poza tym byly sprzeczne w tresci, w zaleznosci od osoby je
    udzielajacej.

    By nie uchodzic za trola napisze tak. MRK uznal moje racje. Mam nadzieje,
    ze w roli mediatora bedzie mial troche szczescia bo ta transza przydala
    by mi sie teraz na zakonczenie inwestycji.