eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank nie wysyła 1 i 2 sesji Elixiru? › Re: Polbank nie wysyła 1 i 2 sesji Elixiru?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank nie wysyła 1 i 2 sesji Elixiru?
    Date: Tue, 17 Aug 2010 19:42:12 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <i4ehll$fap$1@news.onet.pl>
    References: <i4e987$sc7$1@inews.gazeta.pl> <i4eb99$tul$1@news.onet.pl>
    <i4ebih$74v$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193-24-206-195.zvid.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282066933 15705 193.24.206.195 (17 Aug 2010 17:42:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Aug 2010 17:42:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:534306
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i4ebih$74v$1@inews.gazeta.pl...
    >> A czy to były przelewy na małe kwoty czy na większe ?
    >> Bo jak na większe to bank na 100% je zatrzymał i próbował się z
    >> tobą skontaktować czy to Ty na pewno je wykonałeś.
    >>
    >> Ja tak miałem 3 razy i teraz już przelewy dzielę na mniejsze
    >> kwoty
    >> :)
    >>
    >> Damian
    > Kwoty po kilka tys. złotych.
    > Z banku nikt do mnie nie dzwonił, w systemie polbanku przelewy
    > mają
    > status "zrealizowane", na infolince też twierdzą, że zostały
    > zrealizowane.
    >
    A mają twój aktualny numer ?
    Bo ja im zostawiłem tel. domowy i nie mogli się dodzwonić i dział
    bezpieczeństwa blokował na jeden dzień przelewy, kwoty to około 10
    tyś zł.
    Na infolini też mi twierdzili że u nich wszystko OK a jednak nie
    było OK

    Dostałem od nich nawet taka odpowiedź:

    Witam serdecznie Uprzejmie informuje, iż przelew został chwilowo
    zatrzymany przez biuro bezpieczeństwa celem potwierdzenia
    dokonania. Jako że po 3 próbach nie udało się do Pana dodzwonić,
    przelew został automatycznie zrealizowany w dniu dzisiejszym. Miło
    nam będzie odpowiedzieć na ewentualne pytania pod numerem
    infolinii 0 801 822 000 Łącząc wyrazy szacunku, Maciej ..........
    Departament Telefonicznej Obsługi Klienta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1