eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank nie wysyła 1 i 2 sesji Elixiru? › Re: Polbank nie wysyła 1 i 2 sesji Elixiru?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank nie wysyła 1 i 2 sesji Elixiru?
    Date: Wed, 18 Aug 2010 21:36:42 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <i4hcob$lu4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i4e987$sc7$1@inews.gazeta.pl> <i4eb99$tul$1@news.onet.pl>
    <i4ebih$74v$1@inews.gazeta.pl> <i4ehll$fap$1@news.onet.pl>
    <i4ev8b$l4p$1@inews.gazeta.pl> <i4g0mi$dcp$1@inews.gazeta.pl>
    <i4g5ov$1qg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.micha.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1282160203 22468 62.121.65.221 (18 Aug 2010 19:36:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Aug 2010 19:36:43 +0000 (UTC)
    X-User: michabbs
    In-Reply-To: <i4g5ov$1qg$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.8.1.24) Gecko/20100411
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:534391
    [ ukryj nagłówki ]

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    >> Dostali poprawne i potwierdzone zgodnie z procedurą zlecenie przelewu.
    >> Na wykonanie tego przelewu mają 2 (3?) dni, więc MOGĄ go trochę
    >> wstrzymać, aby skontaktować się z klientem w celu potwierdzenia. A jak
    >> skontaktować się nie udało, to co innego mogli zrobić niż przyjętą
    >> dyspozycję wykonać?
    >
    > Po co blokować, jeśli warunkiem odblokowania ma być nadal brak
    > potwierdzenia? :)

    Bo w międzyczasie MOŻE nastąpić anulowanie dyspozycji. Czy to nie oczywiste?

    Bank dyspozycję MUSI wykonać w określonym czasie. Prawem banku jest
    czekanie z wykonaniem do ostatniej chwili. Jak ostatnia chwila minie, to
    bank nie ma już wyboru - musi dyspozycję wykonać, ale przed tym czasem
    sposób działania jest wyborem banku. W szczególności - jeśli bank
    postanowi oddelegować pracownika, by do klienta wydzwaniał z prośbą o
    ustne potwierdzenie, to takie jego prawo...

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1