    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank nie wysyła 1 i 2 sesji Elixiru?
    Date: Thu, 19 Aug 2010 10:55:42 +0200

    "Damian Niusy" 4c6ce224$0$20999$6...@n...neostrada.pl

    innych. (wszyscy wiedzą jakich)

    > Różnie w domu certyfikatem w pracy SMS.

    Te zatrzymane były potwierdzane kodem SMS?

    "Damian Niusy" i4ehll$fap$...@n...onet.pl

    > A mają twój aktualny numer ?
    > Bo ja im zostawiłem tel. domowy i nie mogli się dodzwonić i dział
    > bezpieczeństwa blokował na jeden dzień przelewy, kwoty to około 10
    > tyś zł.

    Rozumiem postępowanie pracownika PKO BP SA dzwoniącego natychmiast po
    wieczornym (i tak do rana nie będzie lania) zleceniu przelewu podatku
    rzędu pół setki tysiąca złotych
    (zdecydowanie więcej niż pół setki tysiąca -- prezydent
    Truskolaski miał gest; być może miał kaca molarnego
    i chciał jakoś się wypłacić cudzymi pieniędzmi, na
    dodatek zarobionymi bezprawnie, bo w oparciu o lewe
    poświadczenia (akurat z pobliskiego Wasilkowa) -- co
    jest typowe dla tutejszych (a z tego co wiem także
    nietutejszych) miastowych)
    ale nie rozumiem, po co dzwonić na numer komórkowy w celu potwierdzenia
    chęci dokonania przelewu, skoro właśnie na ten numer przychodzi kod SMS
    potrzebny do weryfikacji. :) W PKO BP SA były zdrapki (nie kody SMS)
    i tam chodziło o kwotę, a raczej o miejsce postawienia przecinka
    dziesiętnego, nie o sam fakt zlecenia przelewu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'