eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomoscRe: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
    ail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
    Date: Tue, 06 Dec 2011 10:16:05 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 42
    Message-ID: <jbkkho$347$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <jbkhrn$jom$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1323160952 3207 194.8.46.11 (6 Dec 2011 08:42:32 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 08:42:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <jbkhrn$jom$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:563179
    [ ukryj nagłówki ]

    Q <n...@s...pl> wrote on 2011-12-06_8:56
    > Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy
    > na optimowym gniocie - wczoraj wyslalem maila do polbanku:
    >
    > "Chce wykonac przelew zewnetrzny i pojawia mi sie komunikat:
    > Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny
    > limit transakcji.
    > Wiem co ten komunikat oznacza - dlatego wlasnie latem bylem
    > w oddziale waszego banku i zwiekszylem sobie te chore limity.
    > [...] Co mam teraz zrobic? [...]"
    >
    > Dosyc predko dostalem odpowiedz - niestety nie wiem na co :)
    >
    > "Szanowny Panie,
    > Uprzejmie informuję, że odwołanie Państwa przelewu nie jest możliwe,
    > ponieważ został on już przekazany do realizacji. anulować można
    > tylko przelew,
    > który został zainicjowany przez bankowość internetową
    > minimum na 2 dni robocze przed datą realizacji.
    > [...]
    > Z poważaniem, Dominika L.
    > Specjalista Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta Polbank EFG S.A"
    >
    > Parsekurwaerror.
    > :)
    >
    > PS
    > Przypomina mi sie niedawna historia z play'em -
    > - zadalem pytanie czy moge przejsc z play online na karte
    > spowrotem na play online na abonament.
    > Dostalem odpowiedz: "Dziekujemy za przjescie do play fresh.
    > W razie dodatkowych pytan [...]"
    > :)
    >

    Jakiś czas temu (ponad 2 lata) byłem wkurzony na mało związane z
    pytaniami odpowiedzi w poczcie wenwętrznej EB i zarzuciłem im, że
    sztuczna inteligencja obsługująca pocztę wewnętrzną jest zbyt mało
    inteligentna :-)
    Dostałem oburzoną odpowiedz, że to nie program tylko ludzie... :-)

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1