  • Data: 2009-07-20 05:22:46
    Temat: Re: Polbank, nowa TOiP, stara KK
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lip, 22:06, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > No właśnie też się zdziwiłem, że nic.
    > Testowo wykonałem kilka transakcji w ostatnim miesiącu, ale jak tak to
    > widzę, że karta znów pójdzie do szuflady na jakiś czas.

    Poniewaz nie uzyskalem KK ERA Polbank - i juz nie uzyskam w
    najblizszym czasie, bo wszedlem w raty 0% x 30 , naciagajac do
    nieprzytomnosci zdolnosc kredytowa (wg bankow), jestem zadowolony, ze
    nie wlaczaja tego obligatoryjnie - cashback na KK Polbanku przy malym
    wykorzystaniu karty kwotowo a oblozeniu jej zakupem na raty,
    spowoduje , ze koszt ubezpieczenia bedzie dochodzil do kosztu kredytu
    (np mamy zakup za 2 tyz na 12 rat a srednio robimy do 100 zl
    miesiecznei zakupow ta karta).