eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank oszczędnościRe: Polbank oszczędności
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Cubus <c...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank oszczędności
    Date: Tue, 16 Mar 2010 22:58:09 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 66
    Message-ID: <hnoutn$rmf$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hnmb4p$bri$1@news.onet.pl> <hnoqjd$7sa$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hnor3n$9lu$1@news.onet.pl> <hnor70$8bu$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.147.116.46.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1268776696 28367 188.147.116.46 (16 Mar 2010 21:58:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Mar 2010 21:58:16 +0000 (UTC)
    X-User: cubus.cubus
    In-Reply-To: <hnor70$8bu$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; pl; rv:1.9.1.7)
    Gecko/20100111 Thunderbird/3.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:522434
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10-03-16 21:58, MarekZ pisze:

    > Ewentualnymi sygnałami ostrzegawczymi byłoby gwałtowne polepszenie
    > oferty depozytowej oraz zaprzestanie udzielania kredytów. A to na pewno
    > na grupie znalazłoby swoje odzwierciedlenie.

    Trzeba zwiewać i to raczej szybko.
    Miałem tam trochę zaskórniaków i próba ich wycofania przyprawiła
    mnie o ból głowy. IMHO kłopoty na jakie się
    natknąłem przy wypłacie pieniędzy to zorganizowane działanie
    mające na celu zachowanie jako takiej płynności.

    Otóż:

    1. Wygasł mi certyfikat. Z racji tego że w tym "banku" należy
    co roku wykonać obligatoryjną wycieczkę do oddziału po "kopertę"
    poszedłem i ja. Koperty mieli chyba w czwartym odwiedzonym oddziale.

    -> Opóźnienie w wypłacie - jeden dzień (tak wiem, mogłem zlecić przelew
    w oddziale, ale po coś jest ta bankowość eletroniczna).

    2. Koperta okazała się nieaktywna. Pan na infolinii przyjął zlecenie
    aktywacji i powiedział, że "jutro ktoś oddzwoni i potwierdzi że
    aktywowano (!)". Pół godziny awantury nic nie dało. Pan wciąż
    powtarzał "nie da się". Po rozłączeniu z Panem, zadzwoniłem
    ponownie - tym razem odebrała Pani. Okazało się że "się da"
    i minutę później koperta była aktywna.

    -> Gdybym dał za wygraną, bank znów zyskuje jeden dzień.

    3. Próbuję zlecić przelew. Okazuje się, że
    limit w bankowości elektronicznej jest kuriozalnie niski - 5000 PLN/dobę

    -> Bank znów zyskuje parę dni jeśli klient trzyma kilkadziesiąt
    tysięcy i nie chce lecieć do oddziału.

    4. Zlecam przelanie tych 5000 zł ok godziny 9.00. Do wieczora
    w banku docelowym pieniędzy brak (w Polbanku też). Rano kasy
    dalej brak. Około południa telefon z Polbanku z prośbą
    o "potwierdzenie przelewu" (!!!!). Pan zaczyna zadawać pytania
    autoryzacyjne (wiadomo: nazwisko panieńskie itp.). Oznajmiam
    panu, że chyba jest oszustem gdyż nigdy nie podaje się takich
    informacji kiedy rozmowa nie jest inicjowana przez klienta.
    Odmawiam podania danych i potwierdzenia przelewu.
    Pytam się, czy w związku z tym przelew zostanie cofnięty,
    Pan mówi że nie (!!!!!). Faktycznie po kilku godzinach przelew
    dociera.

    -> Czuję się jak u Bareji, ale bank znów zyskał dzień.

    5. Widząc co się dzieje pędzę do oddziału wypłacać gotówkę.
    Wchodzę, widzę - sejf stoi, ufff, zaraz będzie po kłopocie.
    Ale nie, łatwo nie ma. Pani oznajmia że jest limit 15000 zł (!!!).
    Dobra - biorę co dają. Ale wciąż sporo zostaje.

    -> I znów bank zdołał zatrzymać część kasy na kolejny dzień.

    6. Wieczorem próbuję przelać 5000 zł bankowością elektroniczną.
    Wprowadzam dane do przelewu i...... komunikat, że brak ID użytkownika
    czy coś w tym rodzaju (nie ma tam takiego pola). Dwie próby (wcześniej
    działało) i daje sobie spokój.

    -> Znów bank ma dzień do przodu.

    7. Jutro w dzień próbuję dalej :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1