  • Data: 2010-03-17 16:27:47
    Temat: Re: Polbank oszczędności
    Od: kropek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-16 22:58, Cubus wrote:
    > Trzeba zwiewać i to raczej szybko.
    > Miałem tam trochę zaskórniaków i próba ich wycofania przyprawiła
    > mnie o ból głowy. IMHO kłopoty na jakie się
    > natknąłem przy wypłacie pieniędzy to zorganizowane działanie
    > mające na celu zachowanie jako takiej płynności.
    >
    > Otóż:

    ... ciach :)

    Odnioslem bardzo podobne wrazenie podczas korzystania z ich uslug.
    Wplacic pieniadze jest dosc latwo, ale jak sie chce wyplacic to juz nie
    za bardzo.
    Ten limit dzienny w wysokosci 5000zl... i wycieczka do oddzialu, bo dla
    bankowych "technikow" dodanie mozliwosci ustalania limitow on-line jest
    chyba niemozliwe w tej 5-latce ;)

    Podsumowujac potrzebowalem "troche" gotowki i wybor padl na Polbank,
    pomimo najwyzszego oprocentowania. Na kontach zostalo pare zlotych i
    nikt nie musi mnie uspokajac, ze "bedzie dobrze, bo tak byc musi".