eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - problem z certyfikatemRe: Polbank - problem z certyfikatem
  • Data: 2009-02-18 12:07:20
    Temat: Re: Polbank - problem z certyfikatem
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Feb 18, 12:40 pm, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    > BK pisze:> hmm tylko teraz pytanie jak mam to zrobic jak komputery, na ktorych
    > > byly certyfikaty ulegly fizycznemu zniszczeniu :D
    >
    > ale możesz się zalogować do systemu transakcyjnego Polbanku? Jeśli tak
    > to wyślij po zalogowaniu wiadomość do banku, że prosisz o unieważnienie
    > wszystkich wydanych certyfikatów. Potrwa to kilka dni - sam przerabiałem...

    E kilka dni mnie juz nie interesi - pojde jutro do oddzialu i zalatwie
    sprawe. Zostalo mi tam troche kasy i chce ja zabrac do innego banku.
    Od kiedy powypowiadalem umowy kart, kredytow i innych rachunkow to mam
    z nimi same problemy :D

    ps. cynk z oddzialu, ze 1 marca ma sie zmienic system bankowosci
    internetowej :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1