eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - problem z certyfikatemRe: Polbank - problem z certyfikatem
  • Data: 2009-02-18 15:43:27
    Temat: Re: Polbank - problem z certyfikatem
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:bg8t66xthr.ln2@m.krakow.pl...
    > BK pisze:
    >> On Feb 18, 11:58 am, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    >>> BK pisze:> Mialem pobrany jeden ale to przy pobieraniu nowej koperty
    >>> jest ponoc
    >>>> bez znaczenia. Stare certyfikaty traca automatycznie waznosc.
    >>> nie prawda, jeżeli miałeś dwa to trzeba przynajmniej jeden unieważnić
    >>
    >> hmm tylko teraz pytanie jak mam to zrobic jak komputery, na ktorych
    >> byly certyfikaty ulegly fizycznemu zniszczeniu :D
    >
    > Unieważniać można z dowolnego komputera. Jest tylko jeden myk - do
    > wyszukania certyfikatu należy podać imię i nazwisko. Jeśli serwis napisze,
    > że nie znalazł żadnych pasujących certyfikatów, to należy mu podać znowu
    > imię i nazwisko, ale oddzielone dwiema spacjami.
    > Ja wiem, że to głupie :) To jest sposób podany na infolinii Polbankowej i
    > przynajmniej w jednym przypadku okazał się skuteczny.
    >

    ja po reinstalce OS pisałem do nich przez ich system
    następnego dnia certyfikat był już odwołany

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1