eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - program oszczędnościowy do Mocno OszczędzającegoRe: Polbank - program oszczędnościowy do Mocno Oszczędzającego
  • Data: 2011-04-19 20:52:54
    Temat: Re: Polbank - program oszczędnościowy do Mocno Oszczędzającego
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartnick <a...@S...onet.pl> napisał(a):

    > Nie miałem czasu na rozmowę, więc poprosiłem o przesłanie mailem regulaminu
    > lub wzoru umowy.
    > Oczywiście pani zasłaniając się ochroną danych osobowych (ciekawe czyich,
    > bo ja chciałem regulamin usługi, ogólny, niespersonalizowany) niie chciała
    > mi takowego wysłać.
    > Wobec takiego obrotu sprawy wysłałem panią na drzewo informując, że nie
    > przyjmuję usług, których regulaminu nie mogę przeczytać.

    Kurczę oni z tymi ofertami typu - kup pan kota w worku - są maksymalnie
    daremi i moim zdaniem takie praktyki nadają się do UOKiK.
    Kiedyś miałem podobną akcję. Przez telefon zaproponowali mi jakąś linię
    kredytową bez zaświadczeń, ale z możliwością aktywowania w dowolnie wybranym
    momencie. Poprosiłem o przesłanie regulaminu/umowy pocztą wewnętrzną. Nie
    było takiej możliwości. Argumentem było to, że przecież jak podpisze umowę i
    się rozmyślę, to bez konsekwencji mogę ją rozwiązać /bodaj w 10 dni/, więc po
    co już teraz regulamin. Nie zgodziłem się, więc konsultant stwierdził, że jak
    kurier przywiezie papiery i nie będę chciał czytać przy nim, to mogę zabrać
    bez podpisania obie kopie i po zapoznaniu się odesłać samodzielnie podpisaną
    umowę pocztą z trąbką. Tyle, że jak kurier przywiózł papiery, to za żadne
    skarby nie chciał zostawić ich bez podpisu, bo ponoć nie wolno mu było. Nie
    podpisałem, kurier zabrał komplet papierów i tak zakończyliśmy temat. Jedyny
    plus był taki że już nikt w tej sprawie do mnie nie dzwonił i nie
    nagabywał :^)
    Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że Polbank prowadzi te akcje w jakiś taki
    szemrany sposób, jeśli nie na granicy prawa, to przynajmniej przyzwoitości.

    Tomek