    From: "waldek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank przez www
    Date: Sun, 14 Sep 2008 12:09:48 +0200

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:befaeafe-9e0f-4d4f-9a27-449a1ade1bac@y38g2000hs
    y.googlegroups.com...

    Witam!

    Przez net nie można otworzyć konta, ale ja z przelewami nie miałem większych
    problemów. Interfejs jest nadal fatalny.

    Płaciłem karą debetową w Niemczech. Nie wszędzie akceptują Visę elektron.
    Przelicznik jest b.dobry. Dwa tygodnie temu 1 euro=3,3 zł. Ale niestety mam
    jeszcze zablokowane środki na koncie za prawdopodobnie jedną nierozliczoną
    transakcję. Dwa tygodnie to trochę długo i nie wiem co zrobić z tym fantem.
    W banku panienki są tak przerażone, gdy przychodzi się z jakimś problemem,
    że go nie załatwiają. Miałem już sytuację, że 3 razy prosiłem o zwiększenie
    kwoty limitu dziennego przelewu, ale tylko panieneczka udawała, że już kwota
    jest zwiększona. Gdy przychodziłem do domu to wszystko było po staremu.
    Wreszczcie się udało.

    Pozdrawiam

    Waldek