    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank przez www
    Date: Sun, 14 Sep 2008 22:05:22 +0200
    Sender: k...@o...gamma.furrynet.org

    Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

    > A ja mam klopot. Wyekspirowal mi stary certyfikat i nie zamienilem na
    > nowy. I co teraz mam zrobic? Infolinia zazwyczaj nie odbiera jak
    > wydzwaniam :(

    Ja nawet pierwszego nie uaktywnilem bo nie korzystam z IE.
    Konto usilowalem wykorzystac do podgladu KK, ale poniewaz "kon jaki jest
    kazdy widzi" nawet sie juz nie loguje.

    Z nowinek - do infolini telefonicznej dodali obecnie PIN do uslug -
    trzeba zamawiac wysylke - nie rozeslali obligatoryjnie do klientow, ani
    nie powiadomili przy okazji wyciagow. Bez pinu nie rozlozy sie np.
    transakcji karcianej na raty (tj. jest to mozliwe po awanturze).