  • Data: 2008-07-09 20:32:24
    Temat: Re: Polbank-raty w karcie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    loczek pisze:
    > W dniu 2008-07-09 21:34 krzysztofsf pięknie wystukał/a:

    > Jak wejdę do swojego konta i do transakcji tego kredytu to widzę
    > wszystkie księgowania. Sądzę, że w systemie Polbanku powinno być to samo.
    > Nie mam czasu czekać godzinami na połączenie telefoniczne z infolinią :-(

    W podgladzie KK jest tylko jakas suma zbiorcza naleznosci z okresu
    biezacego i poprzedniego.
    Brak rozbicia na transakcje ani nawet informacji o najblizszej wymaganej
    dacie i kwocie splaty.

    > Do wykorzystania z limitu zostało mi tylko 120 zł. Wolałabym spłacić
    > kartę i mieć spokojną głowę i podjąć sobie pieniądze, czy zrobić tą
    > kartą zakupy dopiero jak już bym "musiała".

    Nie korzystaj.
    Ewentualnie podnies limit (powinien byc taki jak przewidywane
    wykorzystane w 2-ch okresach rozliczeniowych, a niue w jednym) lub wyrob
    dodatkowa KK i korzystaj naprzemiennie (ja mam ustawione z okresami
    rozliczeniowymi przesunietymi o 14 dni wzgledem siebie - co dwa tygodnie
    zmieniam KK, z ktorej na biezaco korzystam)

    > Jutro poszukam umowy i pojadę do oddziału Polbanku. Ciekawa jestem, czy
    > mi przesuną termin spłaty.

    > Tak zrobię. Jak mi nie przesuną terminu, to spłacę kartę i ją zwrócę
    > Polbankowi.

    > Ja część wykorzystałam. Na koncie leży 800 zł.
    > Zastanawiające jest to, że połowa raty idzie na odsetki. Zauważyłam to
    > dopiero po wnikliwej analizie spłat tego kredytu w Polbank online.
    > Powinno się jak najszybciej ten kredyt spłacić.

    Zle, zle, zle......
    Traktuj ten kredyt jak linie debetowa - wplacaj na niego wszystkie
    srodki i sukcesywnie wybieraj. nie sugeruj sie ratami, byle wplaty byly
    w terminie takim, jak przewidywane raty.
    Placisz odsetki tylko za to co masz na minusie.