eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - rotfl :-)Re: Polbank - rotfl :-)
  • Data: 2009-08-04 08:04:38
    Temat: Re: Polbank - rotfl :-)
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 04 Aug 2009 09:34:50 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    >>>> Nie tyle powodem ile mozliwością. Zgodnie z regulaminem (paragraf 37) mogą
    >>>> wypowiedzieć w takim przypadku, ale nie muszą (Bank zastrzega sobie prawo
    >>>> do:).
    >>> Powracam więc jak bumerang: skoro bank zdecydował się z tej możliwości
    >>> nie skorzystać, to co mu szkodzi wykonać dyspozycję klienta?
    >> Widocznie przy nowych mają wyższe wymagania niż przy utrzymywanych. A
    >> zmiana karty to podpisanie nowej umowy (co wczoraj przećwiczyłem).
    > W mojej umowie nie jest napisane jaką mam kartę. A w toip, które mam
    > załączone do umowy jest nawet pozycja - zmiana "brandu" karty kosztuje 20zł.

    No co ja ci poradzę, mają prawo odmówić. Zawsze możesz zrezygnować z karty
    i pójść do konkurencji.

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1