  • Data: 2009-07-01 20:09:35
    Temat: Re: Polbank - spłata w walucie kredytu hipotecznego CHF
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lip, 21:59, " " <r...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Pytanie było na poły retoryczne, a pierwszy post ironiczny.
    > A rzecz w tym, że przy takiej opłacie za aneks i braku obsługi kasowej,
    > konieczności ponoszenia ew. opłat za prowadzenie rachunku walutowego i
    > wykonywanie przelewów, koszt przyjęcia przelewu (jeśli w istocie występuje)
    > marginalnie już tylko zmniejsza opłacalność korzystania z zaproponowanego
    > rozwiązania.
    >
    > Reasumując - hasło "Polbank: po prostu po ludzku" nabrało dzisiaj ciekawej
    > wieloznaczności.
    >
    > Pozdro,
    > R.

> [...]

    Chyba, ze ktos ma kredyt w euro i moze przelewac euracze do polbanku
    SEPA za 5zl od przelewu. Aneks mi sie zwroci dosc szybko bo kurs euro
    w Polbanku jest kiepski, a euro - w przeciwienstwie o CHF'ow - sa
    latwo dostepne i raczej ich cena w kantorach nie skoczy pod wplywem
    "wykupu" przez kredytobiorcow :)