eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank -- sukces na 100...Re: Polbank -- sukces na 100...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank -- sukces na 100...
    Date: Tue, 29 Jan 2008 16:36:55 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania-Azalandia :)
    Lines: 48
    Message-ID: <fnnhji$n6m$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fnlhm2$ihu$1@news2.task.gda.pl> <fnlk1o$e0c$1@inews.gazeta.pl>
    <fnllem$jah$1@inews.gazeta.pl> <fnlnij$vp$1@inews.gazeta.pl>
    <fnlrqu$2t8$1@news2.task.gda.pl>
    <d...@c...googlegroups.com>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 5-221.89-161.tel.tkb.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1201621426 23766 89.161.5.221 (29 Jan 2008 15:43:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jan 2008 15:43:46 +0000 (UTC)
    /pl.rec.ascii-art: Eneuel
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='moj eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuel
    C-Koordynaty: N 53°06'48", E 23°08'38", 1992 Arkedocja
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:436589
    [ ukryj nagłówki ]


    "krzysztofsf" d...@c...goog
    legroups.com

    : Nielogiczne.

    A co w M$ jest logiczne?

    : Gatesowi zalezy na zwiekszenie sprzedazy visty, a nie na utrzymywaniu XP na
    komputerach.

    Jak już ktoś zauważył, wersja na Vistę jest w drodze (została
    zamówiona) więc odpada twierdzenie, jakoby Gatesowi nie zależało
    na sprzedaży visty. Natomiast pojawiają się tutaj symptomy
    polityki/choroby M$:


    "jureq" fnmjc0$qhd$...@n...onet.pl

    > > Już od dawna miewają ten problem, że nie wszędzie są znani. :)
    > > Niestety ponoć nie można podać ich adresu numerkami. :)

    > A spróbuj wpisać tę nazwę z numerkiem do pliku hosts. Powinno zadziałać.

    Problem nie jest związany z M$, ale próba jego rozwiązania -- już jest.
    Ja (klient) mam szukać rozwiązania i ewentualnie podać je innym.
    Tak budowano ,,potęgę'' M$ -- M$ zbierał pieniądze, a pracę wykonywali
    inni, zazwyczaj klienci M$. No i niestety to demoralizacja.

    Rozwiązanie powinni znaleźć i ogłosić pracownicy Polbanku, nie zaś klienci.

    Wg M$ -- cały świat powinien się kręcić wokoło M$.
    Podobne symptomy znajduję w Toyocie (mam na myśli motoryzację/samochody, nie bank)
    i w Sony.

    Ja tymczasem chcę być jedynie klientem i chcę, aby mi służył komputer,
    jego oprogramowanie itd. Podobnie -- nie chcę, aby moje życie kręciło
    się wokoło banku/banków -- czy to Lukas, czy Polbanku. Na szczęście
    z tym ostatnim (Polbankiem) jest tylko jeden problem (z obsługą
    internetową) ale i ten jeden problem -- to o jeden problem za dużo.

    Dobrze się stanie, jeśli ta choroba (zrzucanie pracy na klientów)
    nie ogarnie pracowników Polbanku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1