  • Data: 2008-03-10 14:24:06
    Temat: Re: Polbank -- sukces na IE!!
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Już po wysłaniu postu zauważyłem, że mogę przelać pieniądze
    > (i nawet przelałem) mimo braku certyfikatu... :)
    >
    > Wracając do przeglądarek -- ich strona ponoć nawet
    > oglądana/obsługiwana pod/przez IE spod Vistą nie chce chodzić. :)

    Czyli usunales certyfikat z przegladarki IE i operacja przelewu poszla?
    Nie odpowiedziales czy jest to normalny certyfikat, ktory mozna
    eksportowac
    z przegladarki i importowac na innym komputerze - jesli tak to jak
    polbank
    liczy te komputery ktore maja zainstalowany certyfikat (i po co)
    *** blad ***
    PS - mam Viste i zadalem im pytanie o nią bo na www tego nie piszą
    a na www.certum.pl darmowego testowego podpisu cyfrowego wyrobic
    sie nie da - dla Visty nie dziala, wiec mialem obawy ze w polbanku
    rowniez