  • Data: 2008-02-06 22:09:06
    Temat: Re: Polbank - super tanie KK :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lut, 22:00, "max" <b...@a...pl> wrote:

    > jak to wyglada u nich z przenoszeniem karty z innego banku ?
    > daja mniejszy limit ?

    No wlasnie wiekszy limit dostalem zatrzymujac karte, ktora chcialem
    przeniesc, niz gdy najpierw mi go wyliczali przy probie przeniesienia.
    Chcialem 2000 a przy przenoszeniu karty (nieuzywanej od kilku miesiecy
    z limitem 1500) nie chcialo im wyjsc wiecej niz 1700. Wywalilem
    wniosek i wystapilem o limit 3000 bez przenoszenia i dostalem bez
    problemu