  • Data: 2009-07-22 20:43:43
    Temat: Re: Polbank - wniosek o kk i wymagane dokumenty
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21 Jul 2009 13:01:32 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Co już złożyłem:
    > - PIT za poprzedni rok
    > - umowa z Erą
    > - zwyczajowe dane typu DO, NIP, REGON etc.

    > na oświadczenie". Dzisiaj telefon, w którym proszą mnie o:
    >
    > - wyciąg z widniejącą wpłatą z Urzędu Skarbowego (PIT)
    > lub zaświadczenie z US o dochodach
    > - umowę na drugi numer komórkowy (bo podałem jako kontaktowy)
    > - umowę na numer stacjonarny
    > - 3 ostatnie faktury za telefon komórkowy
    > - 3 ostatnie faktury za telefon stacjonarny
    >
    > A wy na Alior/Multibank narzekacie?! O.o

    Nie wiem co zrobiłeś że tyle chcą... chyba że do mnie mają dopiero zadzwonić
    :) Ale póki co cisza - tylko czepiali się że dałem im wydruk z mBanku z
    potwierdzeniem wpłaty do US... Kazali przyjechać do oddziału i wydrukować to
    przy ich pracowniku - dla świętego spokoju to załatwiłem :)

    A co do Aliora - proszę bardzo. Zażądali ode mnie (mam DG, spółka cywilna z
    dwoma wspólnikami):
    - zaświadczenie z US o niezaleganiu z podatkami
    - zaświadczenia z ZUS o niezaleganiu ze składkami
    - umowę spółki
    - regon
    - wpisy do DG wszystkich wspólników
    - najlepsze: zgoda wszystkich wspólników oraz ich żon na to bym założył
    sobie KK w Aliorze.

    Pani jeszcze chciała wymieniać, ale powiedziałem że są niepoważni i dziękuję
    za rozmowę...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944