  • Data: 2009-09-23 17:44:05
    Temat: Re: Polbank zatrzymamy przelew
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Damian_niusy wrote:
    > Witam,
    >
    > Polbank się przyznał że zatrzymał mój przelew na 1 dzień. Niby jakieś
    > względy bezpieczeństwa.

    Ale poszedł w terminie zgodnie z regulaminem.

    > "Uprzejmie informuje, iż przelew został chwilowo zatrzymany przez biuro
    > bezpieczeństwa celem potwierdzenia dokonania. Jako że po 3 próbach nie
    > udało się do Pana dodzwonić, przelew został automatycznie zrealizowany w
    > dniu dzisiejszym."
    >
    > Chwała im za to że monitorują przelewy tylko w takim razie po co te
    > wszystkie certyfikaty jak jeszcze chcą potwierdzenia telefonicznego.

    dla jeszcze większego bezpieczenstwa.

    > Rozumiem gdyby to była jakaś ogromna suma ale to było raptem 5 tyś bo
    > więcej i tak się nie dało ze względów na limity. Podałem im tylko tel.
    > domowy więc się nie dodzwonili.

    Podejrzewam, ze wlasnie dlatego. Zleciłeś przelew na mozliwe maksimum i
    to wydało się podejrzane.

    > Gdybym wiedział że mogą kontrolować moje
    > poczynania na koncie to bym im podał inny numer.

    To czemu podałes numer pdo którym nie można cię zastać?

    > No i czy coś takiego jest w regulaminie że mogą zatrzymywać sobie
    > przelewy ?

    Zgodnie z regulaminem bank ma wsyłac przelew w określonym terminie.
    Zwykle jest "najpozniej w nastepnym dniu roboczym".

    Zaden bank nie gwarantuje ci wykonania zlecenia natychmiast lub
    najblizsza sesja. Tak sie dzieje, ale to nie oznacza, ze musi. Moze ale
    nie musi.
    Co bank robi zanim zgodnie z regulaminem przelew musi wyslac to jego
    sprawa. I tak sie stalo w twoim przypadku. Chcieli dodatkowego
    potwierdzenia, poniewaz nie byli wstanie go uzyskac, a wszstko bylo OK,
    z wyjatkiem "ze im sie wydawalo, ze moze byc coś nie tak", to go
    puscili, bo nie mieli podstaw zeby go nie puscic. Puscili troche
    pozniej, ale ciagle w terminie.