  • Data: 2008-07-27 09:22:01
    Temat: Re: Polbank24
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polbank ma teraz te zaletę, że oddzialiki są rozsiane po
    > całkiem niedużych miejscowościach i można załatwić swoje bez straty
    > czasu na infolinii.

    Polimeryzował bym

    Przy wyrabianiu kk właśnie za pośrednictwem takiego małego oddziału w
    całkiem niedużej miejscowości coś poszło nie tak i karta nie działała (nie
    autoryzowała się). Na moją reklamacje dostałem słuchawkę do ręki i
    usłyszałem prośbę/polecenie-
    - proszę rozmawiać na infolinii, my jesteśmy placówką partnerską i nie
    możemy nic zrobić.
    W sumie (kilka połączeń) około dwóch godzin straciłem na oczekiwaniu na
    konsultanta

    krótko bank z gatunku CCC (cena cyni cuda)