    From: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank24 - zabezpieczenia
    Date: Sun, 1 Aug 2010 14:02:50 +0200

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <p...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:4c554f4c$1@news.home.net.pl...

    > mozna z data przyszlo, byle to byl przelew na >=1 pln

    To dość duże ułatwienie. Teraz sobie ustawiam w EB zlecenie z KO na ROR i z
    ROR w świat. W mbanku tak się nie da niestety, co wymusza konieczność
    "ręcznych" przelewów.

    > masz jeszcze inne alternatywy w postaci meritum, opena, a nawet inteligo
    > ;)))

    Meritum i Open nie ma w moim mieście placówek, co wyklucza je na dzień
    dobry. Nadwyżki wrzucam na OF na lokaty, a rachunek jest mi potrzebny do
    bieżących płatności, więc +/- 5000zł miesięcznie. Ale wolę by nawet te 5000
    leżało na dobrym %, szczególnie że w EB płacę za token 24zł/rok, więc przy
    obecnym % powoduje, że nawet mbank powoli zaczyna być lepszą alternatywą.
    Wiem, że w EB można token gsm, jednak nazbyt często zmieniam aparaty by się
    bawić w instalacje jakiegoś tam oprogramowania.

    > wazne, ze w polbanku mozesz 3 konta zalozyc, a np w meritum masz
    > nieograniczna liczba rachunkw (wazne, ze oprocentowanie jest obecnie
    > atrakcyjne od 1000 zl)

    Ze swoimi 5,5% Polbank bije resztę na głowę. Jak długo utrzyma - nie
    wiadomo, ale też nie sądzę, by spadł poniżej 4,5%, by konkurencja mogła być
    brana pod uwagę. Przy czym fakt, iż % od 1zł, darmowe konto, nielimitowane
    przelewy KO-ROR powodują, że w moim przypadku musiałby spaść do 3,5-4%, bym
    rozejrzał się za czymś innym.