  • Data: 2009-07-21 07:43:34
    Temat: Re: Polbankowi przeterminował się certyfikat?
    Od: Marek Żakowicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lip, 19:02, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    > a polbank dziala juz z mozilla ?

    Obecnie to IMHO przelewy w serwisie internetowym polbanku nie działają
    z niczym :-(
    Ale Mozilla wyświetla lepszy opis sytuacji.
    MSIE pisze tylko "This page contains both secure and nonsecure items.
    Do you want to display nonsecure items?" Jak wybierzesz "No" to nie
    zobaczysz formularza zatwierdzania/podpisywania przelewu...

    > zakladajac ze ktos ufa temu bankowi na tyle ze trzyma tam kase
    > to dodanie jego strony do zaufanych raczej nie powinno budzic obaw,
    > moze warto sprobowac
    >
    > natomiast wylaczenie weryfikacji certyfikatu to faktycznie
    > troche dziwna propozycja...

    Niestety samo dodanie do zaufanych nie załatwia sprawy, trzeba jeszcze
    wyłączyć weryfikację certyfikatu. Napisałem im, że w tej sytuacji
    oczekuję darmowych przelewów przez telefon i/lub w placówce. A oni:
    "Informacje, które Panu przekazałem otrzymaliśmy z pionu informatyków.
    Jeśli proponują takie rozwiązanie to muszą być świadomi skutków.
    Serwis nie został zamknięty, zatem uznali oni iż problem nie stanowi
    zagrożenia dla bezpieczeństwa."

    Zastanawiam się, czy mogę coś jeszcze zrobić?

    Pozdrawiam,
    Marek