  • Data: 2010-03-21 23:52:18
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi <V...@v...pl> had the courage to write:
    > "kashmiri" news:hnbbuk$7vo$1@news.onet.pl

    > Po części staje się tym klientem.

    Nie. Nie istnieje żaden stosunek między tobą a Polcardem. Sam fakt, że Polcard
    zarabia na Tobie, nie czyni Cię ich klientem.

    Tak samo jak wsiadając do autobusu nie stajesz się klientem Orlenu, mimo że tabor
    chodzi na orlenowskim paliwie.

    I co to jest "klient po części"?

    > Polcard dostarcza usługę

    sklepowi, nie Tobie. Tobie tę usługę dostarcza tylko i wyłącznie sklep (i Twój bank),
    reszta Cię nie obchodzi.

    > w wyniku której
    > ja jako klient mam możliwość zapłacić za zakupy kartą. W wyniku mojej
    > decyzji, że płacę plastikiem zarabia sklep (ma zysk ze sprzedaży towaru -
    > pomijam tutaj kwestię prowizji jaką ponosi za przyjęcie mojej karty) oraz
    > Polcard, który otrzymuje jakiś tam % od transakcji jakiej dokonałem.
    > Gdy nie zapłacę kartą a gotówką Polcard nie zarobi na moich zakupach.
    > Klienta w ich systemie nie było, tym samym nie ma % od transakcji.

    Nie wsiądę do autobusu -> Orlen (Solaris/Dębica/huty stali.......) nie zarobią ->
    Powinny naciskać na przewoźnika, żeby obniżył ceny biletów???

    k.