eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Date: Mon, 22 Mar 2010 03:52:18 +0400
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <ho6bfg$dpt$1@news.onet.pl>
    References: <4...@q...googlegroups.com>
    <4b92a226$1@news.home.net.pl> <hmu9n2$nis$1@news.interia.pl>
    <hmvrn5$dfq$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmvtgs$j45$4@news.interia.pl>
    <hn11vn$4k3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hn16df$5qh$4@news.interia.pl>
    <hn1ei5$aqd$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <7...@g...googlegroups.com>
    <hn7n31$dvo$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnbbuk$7vo$1@news.onet.pl>
    <hnbb1g$fij$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94-43-133-249.dsl.utg.ge
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1269215536 14141 94.43.133.249 (21 Mar 2010 23:52:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Mar 2010 23:52:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:522939
    [ ukryj nagłówki ]

    Valdi <V...@v...pl> had the courage to write:
    > "kashmiri" news:hnbbuk$7vo$1@news.onet.pl
    >
    >> Ależ skąd. Polcard bardzo dba o swoich klientów!
    >> Nieporozumienie wynika z tego, że mylnie zakładasz, iż płacąc w terminalu
    >> Polcardu stajesz się klientem Polcardu.
    >
    > Po części staje się tym klientem.

    Nie. Nie istnieje żaden stosunek między tobą a Polcardem. Sam fakt, że Polcard
    zarabia na Tobie, nie czyni Cię ich klientem.

    Tak samo jak wsiadając do autobusu nie stajesz się klientem Orlenu, mimo że tabor
    chodzi na orlenowskim paliwie.

    I co to jest "klient po części"?


    > Polcard dostarcza usługę

    sklepowi, nie Tobie. Tobie tę usługę dostarcza tylko i wyłącznie sklep (i Twój bank),
    reszta Cię nie obchodzi.

    > w wyniku której
    > ja jako klient mam możliwość zapłacić za zakupy kartą. W wyniku mojej
    > decyzji, że płacę plastikiem zarabia sklep (ma zysk ze sprzedaży towaru -
    > pomijam tutaj kwestię prowizji jaką ponosi za przyjęcie mojej karty) oraz
    > Polcard, który otrzymuje jakiś tam % od transakcji jakiej dokonałem.
    > Gdy nie zapłacę kartą a gotówką Polcard nie zarobi na moich zakupach.
    > Klienta w ich systemie nie było, tym samym nie ma % od transakcji.

    Nie wsiądę do autobusu -> Orlen (Solaris/Dębica/huty stali.......) nie zarobią ->
    Powinny naciskać na przewoźnika, żeby obniżył ceny biletów???

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1