  • Data: 2009-02-15 20:52:10
    Temat: Re: Polecam mBank
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:e7bf8a81-442c-47fb-9cb1-2f408092143b@x10g2000yq
    k.googlegroups.com

    > Jak zobacze zwrot pieniedzy, to wtedy sie przekonam, ze zostala
    > uznana. Dotad jeszcze nie zobaczylem. I raczej watpie ze to dlatego ze
    > np. wyslali mi czek golebiem pocztowym przez Atlantyk.

    Jeżeli wysłali by Ci te papiery/czeki itp. gołębicą pocztową już byś dawno
    miał to na co czekac u siebie za wielką wodą. mBank leci po kosztach i
    wysłał Ci papiery/czeki pocztą polską (poczta lotnicza?), która "zabawia"
    się z przesyłkami transgranicznymi podobnie jak z tymi której nadajesz po
    kraju.

    Jeżeli list priorytetowy może iść z jednego końca Krakowa na drugi jego
    koniec 8 dni, to jest szansa, że przesyłkę z mBanku otrzymają twoje wnuki :)