  • Data: 2002-12-30 12:07:18
    Temat: Re: Polecenia Zapłaty, Era i Inteligo cd.
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > proste :))
    >
    > do Ery wyślij odcinek PZ przeznaczony dla Wierzyciela,a do Inteligo wyślij
    > przeznaczony dla banku
    >
    > w obydwu przykładach zaznacz, że wysłałeś tylko jeden odcinek, bo drugi
    > osobiście dostarczyłeś drugiej stronie
    > :)
    >
    > to wszystko - nie powinni robić problemów, a jak już wprowadzą do systemów
    > informatycznych to nikt nie będzie patrzył na nazwisko itp
    > liczy się numer rachunku i numer płatności (powyższa informacja zostanie
    > zweryfikowana w praktyce na początku stycznia, bo dopiero wtedy pierwsze PZ
> [...]

    Witam!!
    Dzisiaj dostałem oficjalną odpowiedź z Ery. Pisza, że Polecenie Zapłaty nie
    może zostać zrealizowane , ponieważ bank nie przyjął PZ do realizacji, powód
    odmowy - Niezgodność numeru z brzemieniem. Piszą jeszcze, ze w celu wyjasnienia
    niezgodnosci prosimy o kontakt z pana bankiem.
    Niestety nie moge wpisac na upowaznieniu swojego imienia, poniewaz formularz,
    ktory przysyla Era ma juz wydrukowane imie i nazwisko abonenta.
    Macie jeszcze jakies pomysly ??

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.