  • Data: 2002-12-20 21:35:50
    Temat: Re: Polecenia Zapłaty, Era i Inteligo
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kazimierz" <k...@g...pl> wrote in message
    news:au00vj$6na$1@foka.acn.pl...
    > Kloc sie - w moim przypadku PKO BP SA/Centertel nie bylo zadnych
    problemow,
    > wiec Inteligo jako czesc PKO BP tez nie powinno robic problemow.

    ja bym z tym kłóceniem się nie doradzał tak łatwo
    szczerze mówiąc w zarządzeniu NBP (chyba tak się to nazywało)
    oraz w formularzu PZ należy wpisać dane dłużnika :)

    więc tak naprawdę to instytucje, które nie zgadzają się na wprowadzenie
    danych posiadacza ROR jako danych dłużnika chyba robią poprawnie

    no ale gdyby przepisy mówiły inaczej to nie byłoby zabawy z realizowaniem
    niemożliwych zleceń :)))) tak naprawdę i tak od 2-3 lat - PKOBP płaciło
    rachunki mojej żony (wcześniej narzeczonej) przy pomocy zlecenia stałego i
    to zupełnie za darmo
    i gdyby nie to , że za PZ dostaję punkty w 5plus to pewnie taki stan bym
    zostawił :))

    --
    pozdrawiam
    plusz