  • Data: 2003-06-29 21:35:37
    Temat: Re: Polecenie zapłaty - MBANK - Obcy pasażer
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "malwiak" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Bardzo ciekawe..... To dlaczego tpsa przyjmuje, bank rejestruje, pobiera
    > prowizję i nie wykonuje?

    Rejestruje, bo formularz jest poprawny, np. prawidlowo podpisany.
    Nie wykonuje, bo obciazenie jest bledne, dotyczy innej osoby.

    > To prawda, że jest tam tylko jedno pole do wypełnienia. NIE ma PŁATNIKA.
    > Tpsa przyjęła MOJE dane w miejscu dłużnika (telefon jest zarejesrtowany na
    > kogoś innego). Czyli rachunek bankowy należy do XX i oswiadczył on, że
    > będzie płacił za fry z telefonu ABCDEFGH.

    A TPSA uparcie obciaza osobe, na ktora zarejestrowany jest telefon.
    To mniej-wiecej tak, jakby przyjmowali przelew tylko od wlasciciela
    telefonu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator