  • Data: 2002-09-27 17:22:38
    Temat: Re: Polecenie zaplaty w Lukas Banku
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <z...@p...onet.pl>

    > Kolego, a gdzie to tak napisałem? Racz uważniej jeszcze raz przeczytać :)
    > Aaaa, chyba jesteś elektronikiem? Pojęcie: interfejs coś innego znaczy niż
    > użyte tu: 'interfejs' w przenośnym znaczeniu (półcudzysłów).
    >
    > Nikt mi TO nie naopowiadał - doświadczenie własne ;)

    raz tłumaczysz że PZ to "sposób elektroniczny", cytuję:
    "TPSA upora się z uruchomieniem swego elektronicznego
    sposobu realizowania faktur"
    a zaraz potem piszesz o wklepywaniu, z papierowych faktur w PKOBP
    Nie da sie jednego z drugim pogodzic

    Wniosek - pomyliles PZ ze zleceniem stalym na zmienna kwote, ktore w pkobp
    jest nadal robione i to za darmo, a PZ jest jednak w pelni elektroniczne

    Jesli znasz to z wlasnego doswiadczenia to z ktorej strony lady,
    że pozwolę sobie zapytac ;-))
    *** blad ***