    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polecenie zaplaty w PEKAO SA
    Date: Thu, 11 Oct 2007 14:52:32 -0700

    On 11 Paź, 23:39, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > i wlasnie dlatego nie chce miec z tym banczkiem nic do czynienia.
    > idz moze na Grzybowska. jak tam cie tez beda chcieli splawic to mozesz
    > sie oflagowac przy wejsciu do centrali :)

    Do prasy z tym :)
    Opisz przypadek na forum bankowym GW - moez sie zainteresuje jakis
    dziennikarz.
    Tak przy okazji, co to znaczy, ze ktos nie chce przyjac reklamacji?
    Reklamacje (na pismie, z powolaniem sie na cytowany przepis) przynosi
    sie, prosi o pokwitowanie na kopii i zostawia. najwyzej moga
    odpowiedziec, ze jest bezzasadna.
    W ten sposob autor posta kreci sie w kolko, nie majac zadnego
    zaswiadczenia, ze zglosil problem do banku -stan na chwile obecna.

    Uwielbiam ten bank za zyczliwe podejscie do klienta. Co mnie
    podkusilo, zeby uciec do malego BPH z oddzialu przez nich
    przejmowanego? ;)