  • Data: 2010-08-07 10:07:04
    Temat: Re: Police - odwrócony RGR
    Od: "argon1953" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dziegiec" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f4363d3a-7813-4bae-84fa-9bec4d3b19a0@v15g2000yq
    e.googlegroups.com...
    On Aug 6, 7:55 pm, "argon1953" <a...@o...pl> wrote:

    > Nie można rozpatrywać formacji orgr przed pokonaniem trendu
    > spadkowego.Należy zaczekać na wybicie,porót i dopiero wtedy może coś z
    > tego
    > będzie.

    Nie można... należy... hm.
    To, że dołożyłeś sobie filtr do definicji wybicia z RGRa nie powoduje
    zmiany tej definicji - nawet jeśli poprawia skuteczność (nie przeczę,
    że tak może być).
    Oczywiście racja.Mało precyzyjnie się wyraziłem.Chodzi mi o to ,że wybicie
    jest tuż pod linią trendu i w takiej sytuacji warto poczekać.Jasne ,że orgr
    zazwyczaj powstaje przed pokonaniem trendu spadkowego ale ta sytuacja jest
    troche inna i ryzykowna ,i może jednak warto poczekać.
    PS
    sam kupiłem na prawym ramieniu ale ja jestem duzym ryzykantem