    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Polityka energetyczna Wielkiej Brytanii
    Date: Sat, 28 May 2011 18:59:04 +0200
    <iro1ka$8lt$1@inews.gazeta.pl> <t...@4...net>
    <iroaq4$8as$1@inews.gazeta.pl>
    <1dt969fuughab$.q52cylhiwpe1.dlg@40tude.net>
    <iroe1l$ii0$1@inews.gazeta.pl>
    <1eupjzrs6jat1.1j9edidxe16ao$.dlg@40tude.net>
    <irqh9s$i3d$1@inews.gazeta.pl>
    <z...@4...net>
    <irqkij$sm2$1@inews.gazeta.pl>
    <vmh0oc969ere$.ib8zm8kfi4cb.dlg@40tude.net>
    <irqmpv$66v$1@inews.gazeta.pl> <a8nen20eg9ap.bjouwz70jx8$.dlg@40tude.net>
    <irqp57$di7$1@inews.gazeta.pl>
    <1cvfd4ulry5f$.vtn6bx2dkvoo.dlg@40tude.net>
    <irqqq4$igq$1@inews.gazeta.pl>
    <1jlmcoye792as$.z46wg6qf6avy.dlg@40tude.net>
    <irqtj5$qni$1@inews.gazeta.pl>
    <1hz9sfts69ald$.a1fbdayllcrr$.dlg@40tude.net>
    <irr3sr$gvq$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Sat, 28 May 2011 17:20:56 +0200, totus napisał(a):

    > Załóż jeszcze, że Ziemia jest płaska i z tego ciągnij wnioski. Jak wydobyty
    > uran nie jest potrzebny jak jest EJ, która go potrzebuje? Czytasz to co
    > piszesz?

    Połącz te dwa twory a uzyskasz jeden. Połącz wszyskie nierentowne kopalnie
    w Niemczech i dodaj nierentowny przemysł maszynowy w jedną całość a
    uzyskasz rentowną gosspodarkę niemiecką.
    Myśl całościowo. Nie dziel a łącz.
    Jeśli produkujesz truskawki, pamiętaj że ktoś je musi kupić od Ciebie. To
    się nazywa makroekonomia. Ludzie nie żyją po to żeby osobno pracować na
    swój dobrobyt tylko po to żeby pracować wspólnie i ciągnąć z tego korzyści.
    Synteza Totusie! Synteza też jest ważna nie tylko analiza ;) To już dzieci
    uczyły sie z ulicy sezamkowej słówka Cooperation. Pamiętasz jeszcze?