eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolityka limitowa Citibanku c.d.Re: Polityka limitowa Citibanku c.d.
  • Data: 2008-12-18 02:45:45
    Temat: Re: Polityka limitowa Citibanku c.d.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "at23" <s...@a...com> writes:

    > Logika jest taka, ze dla banku brat z pieciocyfrowymi dochodami i
    > nienaganna historia nie jest atrakcyjnym klientem. Predzej student z
    > zerowym doswiadczeniem.
    > Bank nie zarabia na "dobrych" i mocnych klientach a wrecz przeciwnie
    > na tych co maja problemy.

    Bajki, aczkolwiek rozpowszechnione. Bank zarabia "na pewno" na dobrych
    klientach i byc moze na "zlych". Zastanow sie, czy wolalbys zarobic "na
    pewno", moze nawet mniej (albo i nie), czy wolalbys zarobic "byc
    moze" (a "byc moze" duzo wiecej stracic)?

    Gdyby bank na jakiejs kategorii osob nie zarabial (= musialby tracic,
    bo wyjscie na zero jest nieprawdopodobne), to by po prostu im nie
    dawal kart, nie ma obowiazku.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1