  • Data: 2008-12-18 13:54:15
    Temat: Re: Polityka limitowa Citibanku c.d.
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:OPf2l.494$T07.277@newsfe09.ams2, *at23* wrote:
    > dziś Motokartę Silver z limitem 2000 PLN. Jego brat, posiadający
    > pięciocyfrowe dochody miesięczne i nienaganną wieloletnią historię
    > kredytową, otrzymał kartę LOT "gold" z limitem 6000 PLN. Czy w tym
    > jest jakaś logika ? A może ja jestem ślepy ?

    Chcac otrzymac karte w Citi wypelnilem wniosek. Za pierwszym razem odmowa.
    Poszedlem do oddzialu, pogadalem dlaczego (powiedzili za duzo limitow KK w
    BIK). Jako ze i tak karta Rajfiego byla na wykonczeniu, zamknalem ja i
    wyplenilem wniosek w Citi raz jeszcze.
    Silver BP z limitem ok 1,5 dochody netto (wiecej niz powyzszy gold) dostalem
    bez problemu na oswiadczenie tylko - mimo ze poza zamykaniem karty Rajfiego
    widoczne tam byly jeszcze inne calkiem duze karty.
    Jak pol roku pozniej potrzebowalem wiekszy limit bo sie okazalo ze tamten
    jzu bywal niewystarczajacy to na gebe nie chceli podniesc.
    Pofatygowalem sie z zaswiadczeniem do oddzialu i podniesli limit na 3x
    dochody netto bez problemu.

    Moze w Citi bardzo zwracaja uwage na dobrego pracodawce i deklarowane
    dochody?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."