    From: Raf <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Polscy inwestorzy utopili 15 mln dol. w papierach Lehmana
    Date: Fri, 7 Nov 2008 14:41:50 -0800 (PST)
    <00023253$0$26311$c3e8da3@news.astraweb.com> <geuva2$p3u$1@online.de>
    <gev130$nck$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gev0un$fv4$1@online.de>
    <000245bc$0$26311$c3e8da3@news.astraweb.com>
    <gf1hpr$kg7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <00004600$0$2660$c3e8da3@news.astraweb.com> <gf1u4j$jj9$1@news.onet.pl>
    <gf1uhn$c1o$1@online.de> <00004eda$0$2834$c3e8da3@news.astraweb.com>
    <gf2f8m$48h$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    On 7 Lis, 23:16, maniek żyła <m...@o...pl> wrote:

    > ty to jednak troche przygłupawy jesteś.
    > myślę,że w czasie porodu pepowina sie nieco zagieła w zwiazku z tym
    >   nastapiło niedotlenienie mózgu, w wyniku czego część komórek nerwowych
    > nieodwracalnie uległa uszkodzeniu skutkując  generalnie nieco ocięzałym
    > sposobem myslenia.
    > naukowcy obecnie pracuja nad metodą regeneracji i byc może raczej
    > napewno ewentualnie kiedys uda sie te drobne mankamenty naprawic.
    > Jednak do tego czasu radze ograniczyć swoje wypowiedzi do tematów tzw.
    > "bezpiecznych'
> [...]

    OK. Mam dosc. Jestem tu od dwoch tygodni. W tym czasie przeczytalem ze
    dwa posty merytorycznie ciekawe. Reszta to wzajemne lzenie,
    opluwanie... innymi slowy psychoterapia pod tytulem "Dowartosciuje sie
    pokazujac innym ze sa wiekszymi idiotami ode mnie"

    Myslalem, ze forum sluzy wymianie doswiadczen, koncepcji, pomyslow...
    Niesamowicie sie pomylilem.

    Pozdrawiam Wszystkich - nie bede taplal sie z Wami w tym gnoju.

    I bez urazy - pisze co czuje.

    Raf