    From: "Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Polska A.D. 2009.
    Date: Tue, 5 Jan 2010 21:25:09 +0100

    > tak sie zastanawiam jak on sie rozlicza z tych wplat ;) czy placi od
    > nich podatek tylko w lutym 2008 roku doliczylem sie ponad 4000pln...

    A ja to się wogóle dziwię że pozwalają Michalkiewiczowi nadawać
    wolnorynkowo.
    Może i dobrze dla samego Michalkieiwcza że nie dostał się do parlamentu, bo
    mógłby np. przypadkowo dostać się do jakiejś komisji śledczej, i nadepnąć
    komuś poważnie na odcisk ......

    Kakoj skandał!

    "[...] Ledwo tylko minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski ogłosił w
    Moskwie powrót do "pragmatyzmu" w stosunkach polsko-rosyjskich, a już
    premier Waldemar Pawlak uchylił karę, jaką w wysokości pół miliarda złotych
    władze polskie wymierzyły spółce J&S, która pośredniczy w sprzedaży Polsce
    rosyjskiej ropy. Ta spółka była kiedyś przedmiotem zainteresowania sejmowej
    komisji śledczej, ale akurat wtedy pan Maciej Hunia, obecnie mianowany przez
    premiera Tuska szef Służby Wywiadu Wojskowego, zdemaskował Marcina
    Tylickiego, asystenta kierującego komisją posła Gruszki, jako rosyjskiego
    szpiega. Jak pamiętamy, poseł Gruszka z tej zgryzoty napił się kawy, po czym
    dostał wylewu, po którym do dziś nie może przyjść do siebie. [...]".

    Drogi Sławciu to nie sa jaja, i jak niektóre mafie będziesz chciał odstawić
    od koryta to możesz dostać kulkę w łeb .....
    Michalkiewicz juz się naraził dosyć mocno wielu mafiom i za to ludzie go
    cenią .....
    Sam pamiętam jak parę lat temu nagle zniknęły jego felietony wolnorynkowe z
    Interii (niemiecki portal dla Polaków - główny właściciel Bauer Media Invest
    GmbH) po tym felietonie....

    Tekst, który wstrząsnął elitką
    http://prawica.net/node/3301/play#comment-62580

    Endriu