  • Data: 2008-12-17 19:25:53
    Temat: Re: Polska Poczta to jednak "pasożyt"!
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pafcik wrote:
    > idą Ci na rękę, bo zamiast ganiać do bankomatu, masz "bankomat" w okienku
    >
    > nie bardzo rozumiem czemu oczekujesz że mają jeszcze za Ciebie zapłacić
    > prowizje które narzuca Twój bank lub wystawca Twojej karty

    O! To tak można? Super! Ja też chcę w mojej firmie, żeby to nie mi
    Polcard potrącał za płatności, jakich dokonują u mnie klienci, tylko
    wręcz przeciwnie - aby mi jeszcze za to płacił prowizję. Jak to załatwić?

    (Tak, to ironia, jakby ktoś nie zauważył, ale mimo wszystko to hamstwo,
    że Poczta jak zwykle może inaczej niż wszyscy... Tak jak z tą sprzedażą
    bez vatu w okienkach...)

    --
    MiCHA