  • Data: 2009-08-24 12:30:33
    Temat: Re: Polska byc glupie ludzie
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy Olszewski wrote:
> [...]
    lbumview=slideshow

> [...]
    > jest w jakiejkolwiek proporcji do tych kilku świecidełek, jakie
    > pokazałeś ?
    >
    > Jeszcze by tego brakowało by tak każdy z jakiegoś Londynu czy innego
    > Pipidówka mógł tak się ładować do Otwocka, Milanówka czy może jeszcze
    > do Konstancina !
    >
    > Spróbuj w Grójcu tam potrzebują sezonowych do pracy w sadach, może się
    > załapiesz.
    >
    > Później się przeniesiesz po kilku latach nieco bliżej. Na Wilanów nie
    > licz. Przywileju sąsiadowania z Ałganowami nie każdy dostąpi :)

    Niestety, Panie Olszewski. Moj post powyzej to taki cri-de- coeur, krzyk
    serca
    Niestety chyba to kraj juz nie dla mnie.
    ale sie przyznam, ze z mojej Mondrusi to moge byc dumny: gardzi zlotymi
    swiecidelkami,
    co najwyzej brosze szkocka ze srebra zalozy. Nie wola o limuzyne od rogu
    do rogu ale
    sama jezdzi malym mercedesikiem Smarta- i tylko wnetrze, wylozone
    lososiowego koloru skora
    pokazuje, ze moglaby stroic jakies fochy. Gdyby wygrala te sto
    kilkadziesiat milionow euro
    jak ten italianiec to nic by to nie zmienilo. Pewnie dalej by mordowala
    szczury i im gmerala
    w mozgu pod mikroskopem. Jej te talerze Imperatora Brazylii niepotrzebne:
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =110427565754#ht_537wt_946
    <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ite
    m=110427565754#ht_537wt_946>