    From: "olob kowalski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Polska byc glupie ludzie
    Date: Mon, 24 Aug 2009 13:59:17 +0000 (UTC)

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > a to sie kurwa rezun odezwal.
    > http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?
    ViewItem&item=110427565754#ht_537wt_946
    > <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?
    ViewItem&item=110427565754#ht_537wt_946

    > wlasnie dlatego nie moge trzymac takich swiecidelek jak wyzej w Otwocku.
    > Z powodu untermenschen jak ty sam- zanadto masz lepkie lapki chuju.
    > niestety Polak=zlodziej
    >
    > fatso
    jesteś zabawny a zarazem strasznie głupi jak na członka narodu "wybranego
    hahahahaha"
    nie zauważyłeś że na ziemi nie można niczego ukraść tylko każdy przedmiot
    zmienia swojego właściciela? a niby do kąd chcesz zabrać te swoje
    świecidełka lub pałace do grobu? hahahaha
    tak więc nie można mówić o kradzieży ale o zmianie właściciela jak w wojsku
    buty kiedyś zmieniały właścicela :)
    a ponadto zapytaj się w jaki sposób twoi krewni weszli w posiadanie domów,
    pałaców itp. dupereli może sami własnymi rękoma je zbudowali co?
    kręcili na boku z władzą lewe interesy lizali tyłki ówczesnej władzy a
    później kupowali sobie ciężką pracę robotników którzy im stawiali pałace i
    domy
    tak więc "złodziej" którego ty nazywasz jest niczym wobec lizusów, oszustów,
    cwaniaczków narodu podobno wybranego
    pozdrawiam
    :)