  • Data: 2003-08-07 15:22:12
    Temat: Re: Polskie KK w Szwajcarii
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@k...pl> napisał
    > wyplacalem w UBS za pomoca VE

    Szczesliwiec! A z jakiego banku? Bo na moje elektrony
    (Fortis, mBank, DB24) oraz Meastro (LG) UBS sie wypial.

    > Nieprawda jest jakoby...
    > W Migrosie w ktorym ja placilem (Flims) byla tylko nalepka Maestro i taka
    > wlasnie zaplacilem (z PKO BP).

    Ja jednak za bardzo nie liczylbym na polskie karty w Migrosach i Coopach.
    Na kilka sklepow w Zurichu, z ktorych dosc czesto korzystalem (Tobler,
    Kirche,
    Central, HBf x2 ...) zaden ich nie chcial. Nawiasem mowiac, w automatach
    biletowych na dworcu tez sie nie dalo - rowniez za pomoca MC Citi i VC DB24.

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de