  • Data: 2007-03-27 19:21:12
    Temat: Re: Polskie banki
    Od: "Przemek Wiśniewski" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Mar, 16:57, "Telly Savalas" <t...@k...pl> wrote:
    > "Przemek Wiśniewski"news:1174992608.238946.32660@b75g2000hsg.
    googlegroups.com

    > Może Ty reprezentujesz pogląd, że wszystko co polskie jest do dupy i należy
    > to za wszelką cenę zniszczyć bądź sprzedać za śmiesznie pieniądze. Prawda
    > jest jednak taka, że każdy szanujący się kraj w pewnych sektorach gospodarki
    > powinien pozostać niezależny od m. in. kapitału zagranicznego. I nie mam
    > tutaj na myśli nacjonalizacji pewnych przedsiębiorstw ale stricte
    > patryiotyczne podejście do gospodarki i przeświadczenie, że my też umiemy
    > robić dobry biznes i czerpać z takiej działalności korzyści.

    Czyli co, miałem rację?

    A powiedz mi jak tu być patriotą kiedy sami siebie okradamy. Ja się
    czuje okradany kiedy na przykład polskie firmy biorą ode mnie prowizje
    za byle gówno. Zagraniczne też biorą, bo widzą, że dajemy się
    rodzimym. Jak sie mam czuć kiedy jakiś Polak bierze łapówkę i
    sprzedaje coś za śmieszne pieniądze? Kraj jest szanujący się, kiedy
    jest szanowany na zewnątrz. W innym wypadku co mi z tego twojego
    patriotyzmu?

    Pozdrawiam,
    Przemek Wiśniewski