  • Data: 2005-05-11 06:25:19
    Temat: Re: Pomóżcie wybrać KK ...
    Od: darek <d...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik gg napisał:

    > Następny naiwny który daje sie złapać na coś "darmowego". Jak kiedyś
    > zrozumiesz, że nie ma nic za darmo to będzie już za późno i
    > przeczytamy kolejny post na grupie jak to bank Cię ukarał (okradł) bo
    > .... bla bla bla.

    Nawet jesli to dlaczego ma rowniez za nia placic w I roku uzytkowania?

    > A teraz usiądź i policz to sobie... nie zapomnij, że zwykle w 2 roku
    > KK przestaje być darmowa i trzeba za nią słono zapłacić a wydawana
    > jest na 2 lata więc trzeba bulić...

    KK mozna traktowac jako kaprys, mozna traktowac jako iluzoryczne
    podniesienie prestizu (niestety) i mozna trktowac jako zwykle narzedzie
    ulatwiajace realizacje okreslonych dzialan, chocby dokonywanie
    transakcji zdalnych ( i nie proponuj tutaj ofert Inteligo lub DB) czy
    wynajmu samochodu w wielu punktach na swiecie. I GP, przynajmniej dla
    mnie nie ma tu wiekszego znaczenia, bo z rownie dobrym skutkiem
    sprawdzilaby sie tu karta charge ale ich oferta jest uboga.
    darek