  • Data: 2010-02-25 11:17:52
    Temat: Re: Pomożecie ?
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale miliardy EURO od bogatszych członków UE fajnie się Polsce bierze, prawda?
    > Dotychczasowy bilans naszego członkostwa w UE to + 20 mld EUR.
    > Te pieniądze bardzo się Polsce przydały a przypominam że do końca 2013r.
    > mieliśmy przyznane 67 mld EUR.

    nikt nam łaski nie robi... no i co ma strefa euro do UE?... nie bój ty się,
    Niemcy działalności charytatywnej nie uprawiają, nik nas do UE z miłości i
    symaptii nie przyjmował... myślę że Polska mocno zaskoczyła kraje starej
    europy... oni zakładali że Polska nie będzie w stanie wytrzymac konkurencji z
    firmami europejskimi i stanie się 40 milionowym śmietnikiem dla ich gównianych
    produktów zalegających magazyny... a tu takie zdziwko...