    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pomożecie ?
    Date: Thu, 25 Feb 2010 16:39:29 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Co rozumiesz przez "dla nas"? W/g mnie nie ma nic takiego jak "dla nas".
    > Każdy ma własne interesy. Są oczywiście duże grupy ludzi, których interesy
    > są zbieżne lub takie same. Według mnie "dla nas" to bolszewickie myślenie.

    nie totus... "dla nas" to nie jest bolszewickie myślenie... to jest zdrowe
    myślenie... bolszewickie myślenie króluje w UE... dlaczego wchodząc do strefy
    mamy żyrowac coś absurdalnie niejasnego? ... my jesteśmy w UE stosunkowo
    krótko... dlaczego mamy w takim razie ewentualnie płacic za czyjeś wcześniejsze
    szaleństwa i życie ponad stan... za nasze szaleństwa nikt nie ma zamiaru płacic
    i my grzecznie musimy spłącac nasze długi sami... mówisz o korzyściach... tak
    naprawdę to są groszowe korzyści... korzyści okupione ogromnym ryzykiem...
    dziękuję uprzejmie za taki interes... zresztą pooglądaj sobie długoterminowe
    wykresy par walutowych gdzie występuje euro... jeszcze za wcześnie by o tym
    mówic, ale wygląda jakby rozpoczynał się odwrót od euro... skoro grubasom,
    którzy tym cyrkiem kręcą zaczyna coś śmierdziec to czy my mamy wybiegac przed
    szereg?...zresztą wspomnisz moje słowa... jak ponad rok temu pisałem na tej
    grupie że Tusk nie będzie kandydował na prezydenta tylko wystawi Komorowskiego
    albo Sikorskiego to ktoś tutaj się ze mnie bardzo śmiałi mówił że piszę
    bzdury... tak mówię teraz że za rok dwa niektóre kraje zaczną mocno rozważac
    powrót do narodowych walut... nikt rozsądny nie ma zamiaru uczestniczyc w
    absurdalnych planach pomocowych...